ΜΙΑ ΕΞΩΤΙΚΗ ΠΕΤΣΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟ BALI

Καλοκαίρι ,ο καιρός φτιάχνει και το σαββατοκύριακο έρχεται ,μια μέρα άδεια και να το  τριημεράκι ,έτοιμο!!!
Αρχίζω να φτιάχνω βαλίτσα για ένα ονειρεμένο  3ήμερο στο νησί .Μ αυτόν τον απαίσιο καιρό φέτος και τις υποχρεώσεις , δεν πρόλαβα να κάνω ούτε ένα μπάνιο. Να βάλω το μαγιό μου ,τα αντηλιακά και τις πετσέτες μου στην βαλίτσα !!!
♥ Μαγιό οκ ,τέλειο το αγόρασα πριν λίγες μέρες !!!
♥ Αντηλιακά οκ, αγόρασα τα καλύτερα που κυκλοφορούν φέτος !!!!!
♥ Πετσέτα? πετσέτα? όχι δεν θέλω την περσινή μου ,φέτος πήγα στο Aura Concept Store και αγοράσα μια καινούργια από την συλλογή BALI TOWEL  ,έκανα έρευνα αγοράς και κατέληξα ότι ειναι οι καλύτερες.

18893369_1928554980691392_2985473926069165898_n

Έχουν υπέροχο ύφασμα ,ειναι απαλές και απορροφητικές από 100% βαμβάκι υψηλής ποιότητας και χρώματα που θυμίζουν εξωτικές παραλιες αφού κατασκευάζονται από τους Μπαλινέζους στο χέρι , στο νησί Bali .
Οι τιμές τους κυμαίνονται από 36-100 ευρώ ,υπάρχουν σε τέσσερα μεγέθη παιδικό,single και Couple.Τώρα τελευταία κυκλοφόρησαν στην Ελλάδα και οι στρόγγυλες για να τις στρώσετε στην αμμουδιά και να καθίσετε όλη η παρέα γύρω γύρω και να απολαύσετε την θάλασσα και το ηλιοβασίλεμα .


Προτίμησα μια single για να μην περισσεύει από την ξαπλώστρα,με σχέδια από πορτοκαλί και μπλε ανανάδες ,σχεδιασμένους με φυτικά ανεξίτηλα χρώματα από την μια πλευρά και υπέροχο κίτρινο του ήλιου από την άλλη και θα περιμένω τις εκπτώσεις για να πάρω και μια στρογγυλή που ερωτεύτηκα, με υπέροχα μπλε καλοκαιρινά χρώματα (σχέδιο Mandala Round Blue).

mandala-round-blue
Η πετσέτα μου ,θα ειναι το αγαπημένο μου αξεσουάρ φέτος για την παραλια και εύχομαι να μην την ξεχάσω και γυρίσω χωρίς αυτήν στο σπίτι μου.

Αν θέλετε και εσείς να δείτε την συλλογή , μπορείτε να τις βρείτε εδώ: http://www.auraconceptstore.com/el/17_bali-towel

Τοποθετώ  και τα τελευταία ρούχα στο βαλιτσάκι μου και ξεκινάω για ένα υπέροχο ,χρωματιστό και εξωτικό τριήμερο ξεγνοιασιάς. Τα λέμε …..

Μια σκέψη σχετικά μέ το “ΜΙΑ ΕΞΩΤΙΚΗ ΠΕΤΣΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟ BALI

  1. Παράθεμα: ΑΝΑΚΑΛΥΨΕ ΤΙ ΠΕΡΙΕΧΕΙ Η ΤΣΑΝΤΑ ΘΑΛΑΣΣΗΣ ΜΟΥ!!!! – beautydayssite

Σχολιάστε

